2009年1月16日

事但up


* 正在等同事A, 大小姐她需要時間畫眼線查眼影粉底blah blah blah, 已經用左15分鐘仲未畫到一條滿意既眼線囉. 想點呢?

* 等待期間拍下的無聊照片, 都是不能拍出理想的效果. 很想玩專業機呀!

* 我地今晚係有特別任務, 嗯, 之後再做賽後檢討. 好友都心急想知道詳情, 我今晚要打俾兩大軍師報告戰果添

* First day番原單位工作, 唉, 好yim悶, 暫時又係未有大project搞.....


* 大小姐終於搞掂, 要走啦....嘻嘻, 有少少緊張. 遲d再update


後記:

* 感覺係好似interview, very tired

* 非常認真地"寫筆記", 相比A的notes, 我俾自己10個勁!! 上LLB又唔見咁落力drop nts噃.

* 之但係我只係A既陪嫁妹仔都咁上心, 絕對係"我會做好呢份工"既人版.

* 大概只係記得4~5個左右啦, 好多Finance人囉, 有特別原因嗎?

* 基本上我想認識其他行業的人啦, 做bank既我已經識得唔少

* 俾自己40分, 唉, 講野都係太口沒遮攔. 知道有一個係做dealer既, 狂問人家邊隻買得過? 2628應該什麼位入? 現在是早晨師奶問股市環節嗎?

* stupid左, 我跟足遊戲規則有KO人, 應該要好似A咁全部tick晒YES, 識多個朋友冇壞呀

* 會否一個contact都沒有呢? 如果係, 我要陷頭埋牆或者服毒自殺囉


沒有留言: