2009年1月23日

相信緣份

看了素顏之前有篇關於擇偶條件, 又試寫一下(但我不是徵友喔)

外表:
* 不要比我矮(指的是沒有穿高跟鞋), 我是個只有5尺2的小矮妹
* 正常樣, 順眼, 不用太靚仔. (我已接受了我與靚仔是沒有緣份的)
* 嗯, 跟據各前度男友的樣子, 我應該好buy眼鏡男, 感覺好有智慧?!!
* 忌肥仔, 肥得黎夠cute夠精靈除外
* 不要比我窮(天知道其實我經常生活在赤貧邊緣, 千萬不要以為我是有錢女呀)

性格:
* 沒有特定, 能溝通就可以
* 懂得照顧人, 如果要我take care人.....會係一場災難囉
* 最好叻過我, 可以教到我野(這項不難吧, 好少人會低能得過我)
* 有少少藝術細胞會加分, but not a must (其實想同佢玩吓flute+piano duet, 同前前前度試過, 突然好懷念)
* 節儉 --> 係, 你冇睇錯, 我想要個識得慳錢既男友. 我唔會choose someone love shopping like i do (富豪除外)
* 至於浪漫, 有就好啦, 冇都ok, 因為我會自己黎, 諗無聊野係我強項
* 可否不要太注重身材呢? 我係小朋友(指的是身軀, 思想都算係大人既)

我不算太港女吧?! 常覺得自己有expectation, 反之其他人亦一樣會對我有要求. 將心比己, 自己又不是上菜啦, 又一把年紀了, 定位不能太高, 必要時要"減價促銷"?! OK~~~離題了. 我想說的是, 把口成日講話要快快找個男友, 其實又不是太積極, 友說有時我還會倒米!! 將自己最差的一面表現於人前....well, 要扮野, 我絕對冇問題, 只覺得扮都冇意思, 要為迎合另一個人而改變自己....I just want to be myself, that's all. (當然有時我都可以很體貼的!!!視乎有幾愛啦)

人生會遇上很多人, 亦可能會喜歡很多個他, 但能與你走到最後的, 必定是與你緣份最深的一個. 分開了, 不是不愛, 可能只是因為緣份不夠 (所以我不會嬲你的, 不要太介懷了, 我現在很好)

我, 相信緣份, 期待下一個他的出現.

沒有留言: