2009年1月5日

事但up

1. 何解父母一定要due check我d垃圾呢? 晚上辛苦清理了一大袋廢紙/叉電器/紙箱等放入環保袋內, 今早出門之前成袋不見了?!!! 救命呀, 個環保袋已經放在床下底幾年用來擺雜物, 勁多塵......親愛的父母, 你們是想退休後兼職拾垃圾嗎?

2. 近期看過的電影(我並不是寫影評)

我的大穫假期: ok幾好睇, 有我喜歡的女主角(但男既完全唔掂囉). 愛情小品is my cup of tea

葉問: 免費睇戲兼有人請食飯, 可以一看(食飯與看戲有關係嗎?). 我仲意睇友人的肉緊反應多d

梅蘭芳: 唉, 黎明好漲呀, 扮唔到梅蘭芳啦. 反而少年版激似黎駱賢既靚仔還可以. 另, 8成觀眾是阿公阿婆, 點解我又會睇呢? 我不是梅蘭芳粉施bor

3. 有沒有人可以與我合唱五月天既"私奔到月球"同埋林峰既"愛在記憶中找你"? 我好想唱囍帖街但點解CEO只得蘇永康版??

沒有留言: