2009年1月12日

新與舊

Blue Monday, 天氣太冷手腳冰凍行動遲緩, 又遲到了. 只遲了一分鐘, 早知就唔駛好似癲婆咁嚮地鐵狂奔, 唉~~~~今早地鐵事故特別多, 站站都起碼開關三四次門, 都算嘞; 周圍勁迫人, 都預左; 但係我冇諗過晨早流流睇住一對les"依泣"囉. 番工啫, 點解好似生離死別咁要sweet talk(我直頭企係隔離聽到晒, 唉!), 仲要goodbye kiss(激果隻喎!), 當下我只好企嚮度閉目扮瞓覺. 說真的我對同性戀完全沒有bias, 不過在如此多人的公眾場合表演, 應該要顧及其他人的感受, 特別是我此等冇拖拍的單身人士啦.

琴晚activate了新電話號碼, 舊有的會保留至合約完結為止. 舊號碼已沿用了超過10年以上, 應該是我出第一部電話時用的, 之後去了多倫多亦沒有取消, 此號碼可以說是伴我成長. 友問我捨得嗎? 不怕朋友以後找不到你? 我轉號碼當然是有特別原因(唔想disclose, mostly because i feel like it), 其實要取消舊的我都掙扎了一段時間.....不過這不失為一個清理frd list的方法. 如果她/他個幾月都沒有打電話給我, frd極有限, 我不會當那些"朋友"為true frd囉, 哪麼如果他們在某年某月某日找不到我都冇所謂啦!

不過, 我會將新號碼特別告知我認為是真正的朋友/家人/同事/老細......嗯, 還有幾個有聯絡的舊男友(已經變成frd only). 如果你沒收到我call, 可能是我忘記了, 過渡期間打舊號碼都可以得知我新號碼的.

沒有留言: