2009年1月19日

LB朋友仔

終於可以回歸原單位, 起碼暫時不會再有那種日日想請sick leave, "點解要為左幾皮野torture自己"的感覺. 數個月來學到的就是 -- (1) 俾工頭鞭屍都死忍; (2) 唔好成日睇錶等收工; (3) 當自己係部人肉機器不停出貨 (4) 睇file睇到迴光返照就做同事A教既健身操. 是次事件又一次確認我就算瞓街都不要做call centre, 如此刻板的工作真的不是我杯茶囉.

不過呢, 能夠認識到一班來自不同部門的同事絕對是意外收穫. 因為他們, 我的笑紋深了很多呀, 又成日笑到橫隔膜都痛埋, 很久沒試過在辨工時間內玩到咁痴線!!
* 同事M: 大姐大, 撕紙皇后, 偷拍快手
* 同事P: LB地獄中最kawaii既女仔
* 同事S(高瘦版): 我減肥既終極目標, 食極唔肥.....想打人呀我
* 同事A(大)及SY: 超級caring, 很有媽媽的感覺
* 同事D: 歌神上身, 識唱晒古今中外既歌, 型爸一名
* ex同事V: 一句講晒, 型!! 被某中女(師奶?)明戀的對象. 喂, 我想將你幅靚仔相擺上素顏個blog度呀 --> http://fullofhopesornot.blogspot.com/
* 原單位同事C: 少爺已經被我upgrade變左做絲士打, 減肥良伴
* 原單位同事A: 以你我既交情, 無須多言, 大家心照
* 同事S("壽司版"): 多謝! 你係我每日上班的歡樂來源, 沒有你, 我是撐不到現在的.

Best of the best.....登登登登......

(因為私隱條例冇樣睇, 不過淨睇S既手勢都知佢掂啦!!!)

期待我地之後既gathering, 駛唔駛代V誠邀壽司S出席呢?

沒有留言: