2009年1月5日

父女對話

今天與家人看早場(十萬年未試過禮拜日咁早起身為左睇平價戲), 之後飲茶. 席間有以下精景對話:

女: 我想養貓呀
父/母: 養咩貓呀, 自己都養唔掂, 冇得傾
女: 我同事隻貓生左4隻, 佢屋企已經有太多, 我唔收留隻貓仔就要送俾愛護動物協會架啦(當然呢係我老作既). 白色貓仔好得意架
母: 咪送囉, 幾好呀
父: 養咩鬼養(呢句話重覆講左N次), 屋契寫明唔俾養貓狗, 之前隔黎屋養狗俾人告過
女: 淨係唔俾養狗之ma, 貓又唔駛帶佢落街, 又唔會嘈
父: 屋契寫明貓狗都唔養得, 寫明架(不斷repeat又repeat, 這是老人家的通病嗎?或是冇其他excuse?)
女: 咁你俾張屋契我睇
父: .................都話有寫咯........
母: (開始河東獅吼)唔得, 間屋係我既, 你第日自己住, 結左婚, 想點養都得. 總之你一日仲住嚮我間屋就唔可以!!
女: (妖!有錢一早搬走左啦, 你估我仲意日日俾你地俄咩)我唔放貓仔出黎大廳咪得囉,我自己搞掂唔會煩住你地
父: 而家d後生, 養貓狗, 生bb, 之後又咪又係搵父母幫手照顧, 冇d責任感
女: 都話我自己搞掂咯
父: 生仔要照顧佢一世
女: (因咩事會講到去生仔?離晒題)點生呀?單性繁殖嗎? 而家係話養貓呀, 我知要照顧佢十幾二十年. 養貓好過養人啦
父: 生左個好似你地咁就激死
女: 咪係!! (絕對認同, 我唔係次次包咬頸既) 所以養貓好過啦
父: 屋契寫明唔養得.....(又不斷重覆!!!)
注: 阿妹同其他親戚全程冇出過聲

唔理啦, 我當notify左佢地, 本月底會有新成員加入.......會唔會家變呢? 好緊張!! 如果用失戀心靈空虛depress所以想養貓做借口, 會比較有說服力嗎? (之但係失戀點解同貓有關係?!) 貓痴b小姐得知我想養貓的第一個反應是: 噢, 隻貓好慘呀! !@#$%^&* 原因係佢覺得我份人冇愛心!! (頂吖, 咩friend黎架)

總之, 2009年第一件要做既事就係搞場家庭革命. 睇死我養唔掂, 哼! 我唔會衰俾人睇, 貓仔一定可以嚮我悉心照顧下長命百歲既!

沒有留言: