2009年2月26日

愛情專家

昨晚與好友D閒談,大小姐她一面lum爆的樣子,好好笑(對不起,平日的你太理智,好難想像因為某君突然打電話給你就面紅耳赤)。如此年紀尚有少女情懷,證明你對愛情仲有憧憬,唔該唔好成日扮晒cool話我低能諗埋d無謂野喎,你都好“cute”啦!無可否認有時我d橋係lum到仔既,你覺得好唔型,so wat?Work就得啦!適當的時候,女人都是溫柔d比較好(某君好buy你束愛心花就係一大證明)。

不過呢,能醫不自醫,我如果真係掂就唔會散啦!D是我認識的朋友中屬於少數冷靜機智型的,常對我夢幻式的想法很感冒,永遠都是毫不留情向我潑冷水。其實相當慶幸有這位好友的提點,做人太樂觀並不好,有她“到肉”的批評做心理建設,就算結果未如人意亦不會太過失望。我是個很重視別人意見的人,可能因為份人無主見(即係冇性格,R講既,唉)。講開又講,分開後,和他的關係反而更像家人了,什麼事也會談(err,溝仔我唔會同佢講囉),溝通比以前多了,但好像.....完全沒有了愛情的感覺?!是否代表我已經完全recover晒呢?

另,攝影真的幾好玩,target 4月前買部入門單反,不過3月份都有很多計劃內的支出呀 (學Thai Box同日文)。D / R / G,你地快d俾tip啦,等錢駛呀

沒有留言: