2009年3月2日

原來我看來很港女

與朋友仔的一段話,再次了解到,愛情(及婚姻)不外乎是一門生意,講求包裝,以迎合不同的target audience. 記得很久以前曾有位好友說過類似的話,當時的我很天真,覺得扮來扮去都是多餘的,他就是喜歡原本的我啦。已經喜歡上了,哪麼顯露多一點真性情還可以;但如果是新認識的,包裝(指的是外表及性格)是必須的。以買衫為例,有件衫易襯價錢平,照理應該會幾搶手,但window display出來的配件全都是名牌,俾人的感覺就是全部都很貴,如果不是target高檔市場就大問題了,就算件衫幾抵買都冇人知。

即時訪問了新舊朋友,竟有以下發現:
* 我看來像 * 其實我係
* 大小姐 * 打雜妹,會做家務煮飯吸塵洗廁所
* 太子女 * 窮家女
* 唔可靠 * 唔敢話「交俾我一定掂」,但會盡力做好本份
* 購物狂 * Money-wise,會睇餸食飯,冇錢點買呢?
* 買貴野 * 買一件貴野mix & match with平野,其實成身好cheap
* 唔專心(花心?) * 搞錯晒!!喜歡新事物只係好奇啫,唔代表花。我容易仲意一樣野(或人),但要愛上就很難


何解差落會這麼大?我給人的印象就是100%港女,灰到爆!未做訪問前我只覺得自己是個普通的中女,有點愛美,(有時)有點任性,但個feedback好negative ~_~ 真的要認真想想怎樣重建我的品牌形象,沒理由自己做marketing的包裝技巧會咁差。

下次再談我的市場定位及宣傳推廣計劃。特此多謝朋友仔的保貴意見 ^_^

另,網誌已經改名為慳家(不是敗家)日誌,敬請留意

沒有留言: