2009年3月17日

事但up



* 周日去了看演唱會,近距離見到方大同。雖然佢個新 “公仔面” look勁唔得,不過邊彈琴邊唱love song既佢依然lum到暈。有方大同既地方就會有Fiona,佢地真係好match,方大同寫既歌由Fiona來唱,總有種甜美的感覺。

* 周六晚飯後和R散步去,感覺像昔日我們拍拖的日子,閒話家常。問及我有冇對像,我老實答他沒有…他說希望看到有個人可以照顧我。聽完後沒有特別hard feeling,心裡很平靜。

* 好友D的故事令我很心酸。朋友,我擔心你愈採愈深,他最多只會視你為知己,沒有結果的(雖然他是個好人)。。如果這就是你想要的結局,我只有祝福你,但可否嘗試給自己另一個追求幸福的機會呢? 你是一個很好很好的女子,值得有個愛你的人陪伴你終老,而不應該是一個會照顧你但不愛你的人呀!多為自己設想一點,可以嗎?

* 有幸試到朋友仔既手勢,唔知喜歡他的眾多女仔會否羨慕呢?不過如果有下次,我諗都係我煮會好d囉,一路等一路驚個廚房會爆炸!!謝謝V的招待及有用的溝仔建議。另,你心情好點了嗎?

沒有留言: