2009年3月26日

投緣這回事

十萬年沒有更新了,又不是很忙,搞咩呢我?

最近做了一件令朋友開心的事,新識的朋友喎(少過半年),想來真的有點不可思議,我一向只會對相識N年的知心好友多花心思。有時我對人是有距離感的,嘻嘻哈哈後大多不會主動聯絡對方,其實我是自閉的宅女!這位好友呢,好奇怪地不知什麼時候開始混熟,晚上勁講電話(內容很廣泛,日常工作感情SEX家庭立立雜咩都有),閒時一星期見面一兩次(比拍拖時見男友還多)。唯一可以解釋的是,我與他十分投緣,很自然就會講出很多自己的事,善於與人溝通亦是他的優點之一,特別係對女仔啦!有時覺得如果家裡有個細佬像他會很好呀,性格獨立做事貼心,又會做飯給姐姐食!!呵呵,其實我妹都經常照顧我呢,我做家姐很失敗,只會負責搞笑!

友情與愛情一樣,都需要花時間維繫。我覺得這位人兄是可以交心的朋友,已經被我劃入5大異性好友之列。須知道要上榜一點都不易,要經過長時間相處(嗯,有2位是前度男友),朋友仔一來就上榜,可以想像他有多了解女性(即係話:溝女技巧超高)的想法吧!有冇人想應徵做他的女友呢?

有緣與你相遇相識,我覺得很開心呀!但願你可以早點找到那個她,那我就可以放心了。(噢我真係好似當左佢係細佬囉,幾時開始變得咁有愛心呢?)

沒有留言: