2009年2月4日

食食食食食

新年例牌大飲大食,個肚大到似就快生得。踏入生日週,情況更一發不可收拾。

先看看我新年的飲食記錄:(只係計SNACKS,我仲有食齊中午/晚餐)

* 初一至三:紅豆糕、馬蹄糕、年糕、椰汁糕(全部加埋食左唔知幾多塊),手工曲奇(明明話整俾人食,自己為左消滅d樣衰既,又食左好多),古古力(偷食)
* 初四:晚餐跟足醫生指示食魚片粥加菜心,不過打完波之後食左兩件蛋撻做宵夜,shit~~~~
* 初五:冇食snacks / desert/ 宵夜,因為食晒「碗屋」全份set lunch(天!!我肚生蟲嗎? )(注: 份量係一個正常食量既男人食完都會覺得飽到想嘔);晚餐好飽。Btw謝謝S請客啦,下餐我既
* 星期六:夜媽媽食蛋糕+豪飲,俾面派對避無可避。人老左,通一晚頂就病了,唉~~~~
* 星期日:怒食古古力 (嗯,因為生理因素啦,不過又實在食得過份地多,紅茶味Kitkat好好食,仲有嘉頓原味及橙味古古力手指,好懷念呀)

又,一個人究竟會否因為食得太多古古力而膚色變深呢? 我小時候以為是會的。

沒有留言: