2009年2月26日

寫blog的意義

一個我常去的blog close down了,第一時間想到:又邊個PK玩人身攻擊?搞到網主心灰意懶永久閉blog?雖說人人都有權發表己見,寫得出街又唔刪除留言function就預左俾人講,但寫blog本來就是很個人的事,為的可能是與友(朋友或網友)分享生活上的趣事,又或當是寫日記留給自己作日後回憶(我就是如此)。開開心心風花雪月一番咪幾好,現在因為少數搞事分子弄得一拍兩散,俾我都會覺得為什麼要受氣,不如唔好寫了。

素顏,我深信有99%你的讀者都是支持你的,最重要就是令自己快樂。雖然不認識你(不過我曾在吉之島超市見過你兩次呢),但從交字間可以感受到你是個爽朗樂觀有生活品味的女子,我都偷左師 -->“屋企煮”系列lum仔勁得!“出街食”是我的飲食指南(特別係响鰂魚涌區),還有,林積積真係好鬼cute!希望你日後開開心心,早日搵到Mr. Right(嗯,大家咁話,我都係啱啱散左幾個月)。

兩大常去blog的其中之一沒有了,ZZ千萬不要閉blog呀~~~~~

沒有留言: