2009年8月7日

超好笑囉,因咩事冇「正常」既男人approach,反而走左件阿伯*出黎問我:你叫咩名呀?O shit!基於禮貌,我只係以一秒時間望佢一眼,嘴角微微向上(扮微笑),跟住個頭就擰左去A姊妹果邊狂忍笑。結果野都未飲完就雞咁腳走,出左門口仲差d踏死一只肥美的小強!去HH識唔到人不特只,仲吸引晒d騎呢怪,我個look係咪真係咁唔掂呢?黑黑黑黑黑

*註:阿伯是真的阿伯,唔係吹水!地中海加大大的黑色老花眼鏡。點解我知係老花眼鏡?因為他的眼睛在鏡片下放大了。我公公生前都是戴這種眼鏡的,細個我仲成日戴住黎玩!


其實那個場是相當OK的,特別係外面area,入面太迫人了. 相中的是從IFC往外拍的中環碼頭夜景,手機嚴重地off-fo

沒有留言: