2009年7月14日

工作二三事

一向很少提及工作,因為沒什麼好寫。工作不忙每日尚算準時收工(7:30前),性質只是不斷審批設計及文字稿,間中搞下function,一個悶字,看我現在狂發文就知我冇野做了。在這間公司做不是不好,只是時間一長個人會變懶,適合已婚或退休人士。有時會懷念以前在匯豐拚搏的日子,雖然辛苦但感覺充實,每日都會遇到好玩的人和事。冇career-mind的我對人工也不是亳無要求,只要不是做古呢洗廁所之類對自己冇value-added既野,基本上我是不介辛苦的(當然人工相對要高番d)。最近亦有搵other industry如FCMG、event mgt相關的工作但音訊全無,政府工有申請紀律部隊但我只是想迫自己減肥啦,我份人咁無紀律萬一真係得左就搞笑…重點係番工要著土爆制服完全唔啱我百變既個性!(但人工真係好吸引)我有機會為香港市民服務嗎???

唯一興幸係我的同事們全都是好人,冇咩競爭;小白更是個無架子的絕世好老板,那天若要離開,我會想念她的;A小姐是我的親密戰友,一齊搵食;還有E媽超搞笑,現在轉了座位間房即時冇晒生氣;張大少比女人更感性,好啱傾(此人亦是我及A小姐的姊妹)

不知不覺,已在這兒工作了兩年多,我想是時候認真考慮去留了。

沒有留言: