2008年12月29日

近期讀物



左邊重厚過本牛津字典既書就是我其中一本法律書, 亦是悶到爆的一科. 由上年年頭開始至現在, 進度都係睇左十分一左右. 咁上年我究竟點考試呢? Well…..肥佬左之後發現法律是絕對不可以用以前的讀書方法(指雞精書及狂做past paper), 唯有死死氣逐頁重新睇過. 不過5月就要考試了, 我冇咩信心可以讀得完. 如果scan through過全部內容一次已經可以俾自己10個叻, 另外有勁多notespast paperessays等等, 仲有其餘兩科要考呀! 應該好忙的我為何還有閒情逸緻打blog睇消閒書呢?


右邊的兩本是我近期愛讀的書, 火星空姐的驚世大作, 大少奶的美食書, 還有Stephenie Meyer “Twilight” book 3(因為是ebook所以沒拍照), 不用幾天就看完了. 如果內容對味的話, 我算是一個看書很快的人, 中英文書都可以, 當然看中文又會再快一點. 最愛去page one打書釘, , 其實是想看看有沒有減價貨, 平時沒減價的設計書賣得超貴, 不用一天就看完, 很肉痛呀! 衣服就不同了, 買貴了, 穿多幾次減低average cost都可以, 嘻嘻!


沒有留言: