2008年12月27日

打邊爐燒屋事件

好友們來我家打邊爐, 大家興緻高昂地狂買一大堆食物, 快手setup好準備開餐之際, gas爐突然壞了?!我家是少數仍然源用gas爐的原始人, 因為我媽是個極端的健康飲食追隨者, 一切肥膩熱氣高膽固醇的食物她都會敬而遠之, 所以絕少大班人來我家打邊爐. 今次難得兩老不在家, 哈, 唔反轉間屋等幾時?

話說個爐tart極都唔得, 我唯有做阿四跑落樓下日本城買個最平的電磁爐(大陸貨都要$299). 上返屋企一開門, 哇! 無端端開晒d窗, 有陣燒lon野味, 朋友隻手紅晒, 心知不妙. 原來個gas爐好神奇地tart到火幾秒鐘, 跟住就發生"小型"爆炸! 連張枱墊都燒溶左, 紙碟lon左.....好彩, 間屋同好友尚健在. 非常之唔好意思阿v, 大時大節令你有生命危險, 萬一你有咩事, 我會為你祈禱的 (我係咪想俾人打呢?)

又, 我媽的"好客"有沒有嚇壞你們呢? 其實你們不肯接受她的好意(將食剩既玉米, 冬菇, 海鮮等帶回家), 她是有點失落的.

今個聖誕沒有情人, 但有好友相伴, 感覺良好. 謝謝你們!!