2009年10月14日

有人會比我更黑嗎?

人生最灰莫過於人老、錢冇、男人又冇、打份shit工轉極都轉唔到、俾晒錢去旅行突然唔批假要俾埋個frd果份都唔知佢仲要嬲我幾耐。最shit既係,未買旅遊保險所以取消行程冇得claim。我不是下年才犯太歲嗎?是不是提早於10月開始了?運氣差到可能去得成個trip都會墜機囉,一定是天主懲罰我冇去聖堂,嗚嗚~~~今個星期日會乖乖去的,我知錯了,不要再破財了~~~

冇得買新衫、日日都响公司食lunch、一星期只出街食兩次晚飯每餐唔超過港幣50元、wkend唔出街、2010 HK Art Festival只係買一場表演、Facial package用晒唔買、唔join dancing class,唯一娛樂係做運動減肥(只限免費既項目)。。。我可以生存到月尾嗎???L你可否請我做賓賓幫補下?

沒有留言: