2009年11月29日

等。發呆。讀書

完全唔productive的一天。

比原定時間早了起來,超眼瞓,餅又整唔切,要知道我是女人要花時間搞下個樣先出得街。一個鐘內焗餅梳洗加埋化妝已經好快了,因為內疚所以買齊野再追出去。又因為關了手機不知我在等那亦OK,反正預左等帶埋書睇。我要證明自己有耐性等人,並非每次都扮大牌要人等。。。雖然最後都是未能親手交給對方。

我有點嬲的是,為何次次都隨意更改計劃呢?太ad-hoc我是不行的,要知道平日自己的time management已經唔多好,改時間地點行程又要即刻打亂晒原定schedule去配合,我要多點時間準備。不過看來他都不會明白的了,要有主見又性急的人了解及體諒mei more人如我,還是算了。何況已經不是第一次,估計他以前的女友一定很就他。

意外收獲係,原來英文書(厚,非小說類)我亦可以一口氣看完,前後只花了4小時。

沒有留言: